Route to Zero

  • Nederlands
  • English

Route to Zero

  • Nederlands
  • English

Ik heb mijn laadpas ontvangen maar deze werkt niet. Wat nu?

Er zijn verschillende oorzaken waardoor de laadpas mogelijk niet werkt, echter zal dit in de meeste gevallen worden veroorzaakt door de laadpaal die wordt gebruikt. Hierbij de oorzaken waardoor de pas mogelijk niet werkt bij een laadpaal:

  1. De laadpaal die u probeert te gebruiken is niet geregistreerd als een openbare laadpaal. Dit is te controleren via www.oplaadpalen.nl
  2. Mogelijk heeft de paal die u probeert te gebruiken een storing. Neem hiervoor telefonisch contact op met het storingsnummer dat staat vermeld op de laadpaal.
  3. Controleer of u wel met de juiste pas bij de paal probeert te laden. Ook kan het zo zijn dat het een merk gebonden paal is en er alleen met specifieke pasjes bij de paal geladen kan worden. Kijk op de website of app van je laadpasaanbieder waar je publiekelijk met je pas kan laden.
  4. De (combi)pas dient nog geactiveerd te worden.
  5. De kabel die u gebruikt om te laden is mogelijk defect.